Morgon!

Idag är det fredag. En helt okej mulen dag. Nu kanske det börjar kännas som höst på riktigt?
Igår hade jag en supertrevlig dag. Först gick jag ut och fikade med Sandra, Benny och Nicklas! Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, hur trevligt som helst.
Något senare gick jag över till mamma och pappa, och hittade en stor köttbit i kylen. Det resulterade i att den tog slut ganska snabbt. Precis när jag sitter och äter så ringer Erika. Det slutade med att vi åkte på affären, köpte den största vetebullen vi hittade, och en stor cola! Sen drog vi raggen, konstaterade att det var tråkigt. Så vi åkte hem till mig. Och i började prata om allt mellan himmel och jord.

Det var så skönt att bara kunna prata om verkligen vad som helst. Man kände sig tusen gånger lättare efteråt.
Så lånade jag ut några böcker, jag hoppas dom kommer till nytta.. ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! De va awesome! :D

Å de e så himla as härligt att ha nån att snacka med om allt.. vad som helst.. :D



Å böckerna är oxå awesome! ;)

2010-08-21 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0