satan

vad dålig jag har blivit på att uppdatera min blogg. Kanske lika bra, eftersom det inte händer så mycket i mitt liv.
Bilder kommer fortfarande så småningom, så snart jag har orkat fixa till min dator någorlunda. Det mesta skiter sig just nu, jag är trött och går ner i vikt. Inget stämmer, och inget fungerar. Allt bara flyter på i en konstig dimma där jag inte ser riktigt klart. Jag söker jobb fortfarande, ganska dött på den fronten just för att ingen svarar hur många gånger jag än ringer.

det kommer sällan fram något vettigt i bloggen numera heller, jag orkar inte tänka för mycket. Jag vill inte. Det enda jag verkligen ser fram emot nu är när Blondie kommer hit, och Serena med för den delen. Det kommer bli skönt. Kanske lite rutiner? Och kanske lite galenskaper. (garanterat galenskaper). Sommaren är i princip över, det är ganska trist, det har inte ens varit en riktig sommar i år.

Sometimes I feel so alone,
I just don't know, feels like I been down this road before.
So lonely and cold, it's like something takes over me,
soon as I go home and close the door.
Kinda feels like Deja Vu, I wanna get away from this place I do,
but I can't and I wont say I tried but I know that's a lie cuz I don't,
and why I just don't know.....


Kommentarer
Postat av: Sandra Lind

<3!

2010-08-04 @ 13:41:28
Postat av: blondie

Garanterat galenskaper!!! :D

PUSS

2010-08-04 @ 15:22:52
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0