Söndag

Det är söndag, och jag är INTE bakis. Skönt som fan.

Varit en ganska lugn helg. I lördags försov jag mig lite, och kom en timme sent till stallet. Det var hyggligt med folk där på dressyrtävlingen. Och det var riktigt mysig stämning! Kvällen bjöd på tv-spel och öl där på lördagen. Vilket resulterade i att jag somnade i soffan när det var folk här.
Och idag har jag hunnit med lite iaf! Jag har fått iväg ett CV och hoppas på mer än ETT samtal den här veckan. Ge mig jobb! Nu gäller det bara att hålla tummarna.
Har även hunnit planera vad jag ska göra i veckan. Jag håller på att räkna ner inför att Blondie kommer upp (Och serena med för den delen. fast hon kommer ju ner, inte upp! haha!
Och i veckan ska jag ge mig in på att möblera om hela lägenheten och storstäda! Får se hur det går. Kommer komma halvvägs, sen kommer jag bli trött, eller bli less. Men förhoppningsvis så får jag iordning det på några dagar. :)

Det finns inte så mycket mer att skriva om. Jag skriver väll när jag kommer på något vettigt!

HÖRSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0