Utmaning

Blev utmanad av Serena att göra den här listan. So here we go!


reglerna i spelet. 
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker ni inte visste om mig:

1. Jag är sjukt paranoid, Det krävs inte mycket för att jag ska dubbelkolla att dörren är låst. Jag kan få för mig att folk vet mina innersta hemligheter också, och vet allt privat jag gör. Och då blir det jobbigt

2. Jag har hemlängtan till Gäddede ibland. Inte för att jag inte trivs här i strömsund. Men efter tre år där under viktiga år i livet, och på tanke på lugnet och hur fint det är där så längtar jag "hem" ibland. Men nu har Strömsund börjat kännas mer och mer som hem!

3. Jag älskar att skriva Men har tappat orken och hittar sällan inspiration numera till att skriva ordentligt om något vettigt.

4. Jag saknar Serena och Blondie på ett bisarrt vis. Herregud, vad tomt och meningslöst det faktiskt är utan dom hemma. Helt ärligt, det är pinsamt att jag inte klarar mig helt 100% utan er än!

5. Psst, jag har svårt att leva utan "rutiner"..  Ni vet, gå och lägga sig i tid, kliva upp i tid, bada/duscha, äta vissa tider. Jobba/skola. Utan det blir man ganska fucked up i huvudet.

6. Jag dagdrömmer om bisarra saker, Minst sju gånger per dag. För det hjälper mig att fly från min händelselösa vardag!



Jag Utmanar:

Alla som över huvudtaget läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0