Le sa jag

Och så varvar vi ner för kvällen, fast egentligen är jag verkligen inte nere i varv.
Jag har försökt varva ner, men det går inte så bra. Spa-bad, bodyscrub, ansiktsmask, hårinpackning, you name it. Det funkar inte, inte när det är tusentals minnen som bläddrar förbi framför ögonen på en.
För livet är inte enkelt, och kommer nog aldrig bli enkelt heller.

Jag är så förbannat glad över att jag har min familj, som stöttar när jag inte kan stå själv. Och att jag har vänner som gör att jag skrattar och blir generad, och skrattar lite till.
Dagens middag, åh, det var verkligen som om "familjen" var återsamlad. D.v.s att alla var hemma tillsammans och åt middag tillsammans. Blondie och jag hann inte ens ta för oss maten innan vi började stygga oss. Tugga med munnen öppen, kasta ost över bordet, och för att inte glömma, att prata sjukt mycket snusk!
Efter ett tag så gick Beccis ifrån bordet, och efter ett tag så klarade inte ens jag av att sitta kvar vid bordet! haha!

Over and out! (shit, tre blogginlägg på samma dag?! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0