God morgon

Jag väckte jörgen halv åtta imorse när jag hörde att det knackade på dörren. Det var Peter med sin hund Boss som vi ska ta hand om tills på lördag! Äventyr!
Jag somnade om, jörgen väckte mig åter halv tio. Klev upop, gick på toa, hälsade på boss.. Sen när jag satte mig i soffan och lindade in mig i filten satt han brevid mig, tog sin ena tass, och drog bort täcket, sen kidnappade han min ena hand och tuggade på den, så jag INTE skulle kunna skriva på datorn.

Vi börjar morgonen med ZTV, måste säga att hunden älskar lady gaga. För fy så han sjöng med i låten Bad romance! Japp, han ylar när han hör musik på tv. Helst tillsammans med musiken.

Snart ska vi äta frukost här (det har jag inte gjort på evigheter), sen ska Jörgen på jobbet. det blir Boss och jag idag. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0