Hej

Jag heter Emelie.
Jag bor i ett kollektiv med tre andra tjejer. Varav att två av dem är tradera beroende. Inkluderat mig.
Vi har suttit på tradera hela kvällen.

Blondie "Vad gjorde vi innan vi satt på tradera?" Det svarades med total tystnad. Vad gjorde vi innan vi blev tradera beroende?

Mer om det senare! Nu lite mer om dagen.
Jag var i tid på skolan imorse! Första skoldagen, yey. Var på EN lektion. Jag som tänkte bli duktig, gå på alla lektioner och få upp betygen igen. Oroväckande att jag inte ens kunde hålla det första dagen. Men dagen var fortfarande mysig i all ära! Jag halvsov på Sannas bröst b.la idag. Jag åt en skinkpanini också.

Åter till tradera dagen/kvällen/natten i ära. Jag vet inte hur resten av natten kommer att bli, men det pratas om vin ute i vardagsrummet.
Alla sitter i frid och fröjd, hittar småsaker de budar på. Skrattar och roar sig. Tillslut efter mycket om och men hittar jag den! Drömtröjan, väldigt billigt, från CARLINGS! Så jävla snygg. Men de sista minuterna budar någon över mig. Those fuckers, jag blev jättearg, skrek, kastade iväg saker. Sen åt jag en halv burk Ben&Jerrys, blev lugn, och nu är jag fisig i magen.

Nu har jag iallafall köpt en hoodie, väldigt billigt. 139 kr med frakten inräknat!



mm, snart är du i min ägo! Förhoppningsvis passar den också!

Update kommer kanske senare om det galna traderandet i kollektivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0