I'm just so fucked up and I'm never gonna change

Det känns som en stor betongklump har lättats från min bröstkorg.
Helt plötsligt känner jag för att bara springa, springa för mitt liv. Och skrika! Tills jag inte orkar mer. Helt plötsligt känns det som om det kom ork ifrån ingenstans.

Ja, jag ska klara av skolan, och jag ska fan ta mig någonstans också! Jag ska .. jag ska göra så mycket! Nu gäller det att börja planera, och tänka snabbt. Jag vet vad jag vill, jag vet vad jag vill ha. Och jag kommer att ta det.

Och det är slut på att köra över mig, om och om igen. Jag tar inte mer skit nu. Det räcker nu!
Here we go again! Jag är påväg mot en ny Emelie misstänker jag.
Snart försvinner det tokblonda trollet Emelie.



Ändringar är bra och dåligt. Jag hoppas bara att det går bra!

Kommentarer
Postat av: Serena

pusspådig :)

2010-01-17 @ 19:09:09
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0