Sådär så det gör ont

Det skrattas och flummas ute i vardagsrummet. Kollektiv är kul, men jag är jättetrött just nu och ligger i sängen i sovrummet och lyssnar på musik.
Jag längtar tills på fredag. Fredagarna, det är dem jag lever för. Igår, idag och imorgon. Sekunder, minuter, timmar går åt till att längta tills på fredagar. För då åker jag hem.
Jag åker hem till min älskling Jörgen Fredriksson. Han som är min andre hälft, min fästman. Han gör mig så lycklig. Jag älskar att ligga bakom honom med ansiktet mot hans ryggrad. Mellan hans skulderblad. Känna hans doft. Jag vill aldrig släppa taget. Min <3


TACK "GUD" för att just jag har fått älska som aldrig förut, jag trodde aldrig att man kunde vara såhär kär så himla länge. Tack för att du skapade en perfekt man åt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0