Söndag

Imorgon börjar skolan igen. Börjar första veckan med sovmorgon! Fast inte vidare länge. Överväger att kliva upp tidigt iallafall för att göra mig iordning.
Helgen har varit mysig. Fredag var det "party" hemma hos oss, fast det var väll mer öldrickning, umgänge och skrattande!
Lördag så handlade jag och Serena på ica i gäddede innan vi for ner. Väl nere så skulle vi egentligen göra en fin middag, men det blev Frasses istället.



Jörgen gömde sig under kepan medan vi väntade på maten.



Peter hänvisade till.. Ja, bilden talar för sig själv.



Serena var söt i lite mörkare läppar ;)



Sen idag fixade jag naglarna. Det blev riktigt bra. Om ni spanar i Serenas blogg som jag länkar till på sidan här, så kan det dyka upp YTTERST charmiga bilder på mig och Blondie med choklad ansiktskräm. Otroligt fina bilder! ;)

Sen har Serena och Blondie blivit smått beroende av tradera shopping. Otroligt spännande faktiskt! Speciellt och titta på. Jag medger, jag älskade tradera förut, jag älskade att handla saker på tradera. Nu är det däremot väldigt sällan jag hittar något jag tycker om där. Men jag älskar fynd. Jag måste nästan åka på ett större loppis snart och FYNDA något. Det är det roligaste som finns!!

Nu kommer det lite bilder på "väntan" och "vinnande" på tradera!


Jag kallar den här bilden "Väntan och spänning!!"


Och den här får helt enkelt kallas för "GLÄDJE!"

Blondie har nu köpt en Ed Hardy mobilstrumpa, och Serena har köpt ett par lila stövlar.
Väldigt modigt faktiskt. Nu ska jag glo runt lite mer på tradera och HOPPAS att jag hittar något fynd!
Egobild nu här på slutet!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0