Sovmorgon!

Igårkväll så bestämde vi oss för att gå och lägga oss tidigt! Hör och häpna! Haha! Dessutom har jag sovmorgon på det och vaknade på tok för tidigt.
Iaf, när jag och Serena hade lagt oss så kom blondie in och ville sova hos oss. Hon myste ner sig brevid mig, och sen så började skrattandet. Vi skrattade åt allt möjligt i en evighet! Tror vi sa godnatt 100 gånger.. Sen killade jag blondies rygg ett bra tag, innan jag stoppade om henne och skedade henne. Myspys!

Jag är så jävla tacksam alltså. Visst går jag runt med en klump i magen, men vafan, utan er hade jag mått så jävla mycket sämre! Mina vänner gör mig så glada, ni vet precis vilka ni är. Ni förgyller min dag. Jag behöver inte säga att jag är ledsen eller depp, ni ser det ändå! Och ni förstår, och accepterar, och tvingar mig inte att prata om det heller om jag inte vill.
Vad hade jag gjort utan mina vänner? Förmodligen bott kvar hos mamma och pappa och sett livet bara springa iväg ifrån mig, och allt bara rasa.
Vart hade ni varit idag utan era närmsta vänner?

Idag är det fredag iaf. Och då är det bara att peppa. Peppa som fan!
Jag måste få i mig ordentlig mat någon gång. Det har rasat av TVÅ kilo på den här veckan! Jag är konstant hungrig, magen vill ha mat, men jag vill liksom inte äta. Inget är gott nog, och jag mår bara illa. Fördel däremot, jag fick på mig mina tighta jeans. Hells yeah!

Nog nu.
eller vänta! Vi kan klämma in några bilder! :D






Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0