bad day?

ja, det finns inte så mycket att skriva om, eller tid till att skriva.
Jag har tusen telefonsamtal att göra, och har missat två telefontider, två dagar på raken.
Fan också.
Ekonomin ser prutt ut, därför måste jag ha tag i tandläkaren och höra efter om de har fått min remiss eller inte. Skulle vara ganska skönt att fixa tänder som ömmar. Mindre kul att dom ignorerar en och försöker lura i en saker. Idioti.
Sitter och ska ringa angående APU, ändrad plats liksom, och väntar på yttligare ett jobbsamtal för sommaren, och funderar på vart mer jag ska söka om ena jobbet inte blir av.

Just idag öser det ner jättemycket snö.
Jahn och Johan ligger och sover fortfarande, och jag har fett tråkigt. Ska försöka trycka i mig mitt glas citronvatten, sen ska jag ta min pilatesboll och köra dagens övningar! Så skönt att ha träningsvärk då och då faktiskt.
Så snart vädret tillåter så ska jag börja ut och jogga igen. Men som det vräker ner idag ser det ut att inte bli i första taget.
Vill ju bli fit for fight till sommaren! (det vill jag väll alltid, men nu menar jag med typ, magmuskler och sånt!!)

Så idag när jag tränat så blir det e kopp kaffe, en macka, och alla mina skolböcker och papper. Weeei!
Det här är typ, den sämsta veckan på länge. Hade jag kunnat beskriva den med en bild, så hade det varit ett stort svart orosmoln på ett vitt papper. Kanske inte så intressant, tänkte bara informera er om hur jag mådde.

Sen måste jag ringa och sjunga för anna! Hon fyller hela tjugo år idag. :) Hon lät dessutom ganska uppspelt över sin födelsdag! Haha! Men man fyller ju bara tjugo en gång så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0