Zombie

"What's in your head, in your head, zombie, zombie, zombie"

Full hålligång vecka igen! Nästa vecka blir kanske sista veckan. Vem vet? Måste baka en chokladkaka tills dess att bjuda arbetskamraterna på! Den 31'a börjar skolan igen, spännande! Det innebär att praktiken närmar sig med stormsteg! Wiihooo!

Just den här månaden är heldepp. Jag brukar ju vara pepp på regn och rusk, hösten framförallt. Den är ju så himla fin, plus att man får ta på sig massa varma sköna kläder.
Jag önskar att jag hade en tidsmaskin. Tyvärr finns dom ju inte. Men om dom fanns.. Åh jag skulle göra vad som helst! Bara en åktur! Sen skulle jag vara så nöjd så.
Gör om gör rätt.
Ibland gör det så himla ont i min mage, jag vet att jag har gjort tusen misstag här i livet, men man lever ju för att lära, och man lär sig av misstag.
Men kan man någonsin korrigera misstagen, och går det någonsin att få tillbaka det man vill ha, som man hade det förut? Jag önskar det, jag vågar inte, men jag vill. Det här är en massa saker som säkerligen alla inte förstår, men, det är så svårt att förklara.
Jag har som blivit rubiksuben jag ville vara, men nu förstår inte ens jag på mig kuben. Den går inte att lösa, och ju mer man vrider och vänder på den, desto mer inser man hur värdelös den faktiskt är, som inte funkar som den ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0