Eh?

Idag, har jag småpluggat, blev inte så mycket som det var tänkt.
Det är ju inte så himla lätt alla gånger när man känner sig FETT överkörd.
Ibland vill jag också köra över folk, bara så dom får känna hur det känns.

Sitter hos mamma och pappa just nu. Syrrans kanin dog i kaninungefödsel? ;(
En unge fastnade, har hittat ännu en kaninunge idag som levde, och två döda.
Kände mig väll inte världs mest pepp i världen idag. Behöver hitta något som peppar mig enormt just nu så jag får tillbaka orken!
För inte ens vårsolen gör det, jag hade behövt distans ett tag... Kanske det jag ska ta framöver? En semester? Hade varit ganska skönt... Fast det går ju inte riktigt det heller, eftersom det är dags för APU om inte alltför länge..

Nu blir det affären snart, sen hem igen.. Gräva ner sig i sängen och bara .. sova en stund.


Kommentarer
Postat av: Erika

:( :( Stackars kanin.. men du behöver ju lite peppning hör jag!

Jag tror att du absolut kan fixa de där med utbildningen å allt du vill egentligen! Keep on going girl så ska du se att de kommer gå awesome! :)



I believe in you! :)

2011-03-01 @ 00:01:48
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0