En lugn helg!

Fortfarande inte kry, men hoppas verkligen det är på bättringsvägen snart, det är jättetråkigt att vara trött och göra ingenting om dagarna.
Idag har jag... handlat?
Och ätit efter rutin typ. Första jag gör på morgonen nu oavsett hur zombie jag är, är att göra frukost!
Någon timme efteråt blir det lunch.
Vad kvällen har att bjuda på, det vet jag inte.. Blir kanske filmer Burlesque och Trassel ikväll!

Återkommer kanske.. kanske senare!
Tills dess bjuder jag på en bild på Jahn som är inspirerad utav Justin Bäver.. (Bieber)

Sött va?

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi sötare än justin!!:)

2011-02-05 @ 20:56:48
Postat av: Louise

Hahaha! Åh alla flickor smälter! ;) På tal om ingenting så drömde jag om er härom natten faktiskt :P

2011-02-06 @ 00:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0