GRÖNT!

Just det serena.. GRÖNT!

Just nu finns det något som heter vårinspiriation på bluebox.se
allt är typ grönt, jättefint, och det finns vissa saker som är lite dyrare men som man ändå vill ha.
Klockan i köket lever ju sitt eget liv, jag vill ha en ny klocka, en är ju, verkligen grön.

Det mesta i det här inlägget kommer vara grönt, för dig serena! Det är ditt fel att jag älskar rosa och grönt. (dom går ju väldigt bra ihop, oavsett vad folk säger)


KOLLA MUGGARNA! Rosa och grönt! Passar asbra tillsammans! Fanns matchande skålar också. :)


En riktigt snygg tesil, väldigt annorlunda dessutom.


Ahaha! Det jag försöker säga är, surfa in och titta. :)

Nu ska jag försöka piggna till och gå på skolan om en timme! Sen ska jag hem, och duscha ur håret med balsam och verkligen kamma det. Hade fullt med katt tovor i håret igår, så jag kammade det, för jag kom inte ihåg sist jag gjorde det.. Håret blev rejält fluffigt, så jag flätade det, och orkar inte ta ur flätorna förens jag ska duscha! :D

Nu ska jag .. morgonpeppa inför skola. Hoppas att jag förstår lite mer idag. Jag fattade ju igår med, men alltså, hur man gör med inlämningar och sådära, och hur jag ska hinna ikapp.. Misstänker att jag kommer sitta med på lektion idag också, så jag ska packa med mig frukt, och enkronor! (till kaffe that is)

PUSSHEJ! (saknar alla underbara brudar föresten, bah så ni vet!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gullig du är! Muggarna var ju grymt snygg! / serena

2011-02-17 @ 08:42:00
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skulle du vilja ha ett eget inlägg med valfri text,länk & bild + en bildlänk i menyn i min blogg? var då med om att bli helgens blogg genom att läsa det här inlägget: http://robinhoods.se/2011/february/helgens-blogg.html#comment

2011-02-17 @ 19:33:02
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0