Kväll..

Eller ja, eftermiddag egentligen, men mer sett som kväll om man varit vaken sen före sju imorse!
Skolan har gått jättebra idag, vi har fått träna på puls och blodtryck. Riktigt spännande faktiskt, lite nervöst var det ju att göra det på människor som man inte kände, men ändå.
annars har vi läst lite om psykologi och krishantering.

Jag var tänkt att plugga ikväll, men jag känner mig arg.
Arg för allt. Allt allt allt allt!
Ikväll kommer jag inte kunna fokusera ett dugg på plugget, så jag får försöka ta igen det imorgon.
Just nu ska jag försöka sluta vara sur och arg..

men du är fortfarande förbannat fulochäckligochettjävlasatansäckel.

Oj, gud vad bra det där kändes att skriva. Nu ska jag vara arg ett tag till, svära lite mer, och se om det går över?

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: sandra lind

jag skickar en stor kram till dig! :)<3

2011-02-23 @ 20:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0