Måndag

Dagarna tickar på, helt sinnessjukt, jag trodde aldrig tiden skulle börja gå såhär snabbt.
Idag är det en fin dag, igen! Solen lyser, och det irrar ner snökorn ifrån himlen. Lovely.
Ska snart ta ett bad, och försöka peppa mig själv för att plugga! Ta mig i kragen så att säga.
Men det är efter att jag tagit ett bad alltså.
Det är skönt med lite sol, men just nu hade det dessutom varit skönt med lite distans till livet.
Att åka iväg en stund och bara.. sitta? Och titta? Jag vet faktiskt inte.

Solen gör en glad, och tankarna går ständigt på högvarv. Jag överanalyserar allt jag gör, och allt jag gjort, och allt jag SKA göra. Jag måste försöka leva för nuet, inte för det som var, och inte för framtiden. Så länge jag mår bra idag så.....

Just nu lyssnar jag på Adele.. Är helt såld på henne om jag ska vara ärlig. Inte riktigt min musiksmak riktigt, men jag älskar hennes röst...
http://www.youtube.com/watch?v=uBmwdlBFs1s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0