möte

Möte, CHECK!

JAJJEMEN! På onsdag, så börjar jag STUDERA!
AHAHA! jag ska bli undersköterska! hur ska det nu gå till tänker ni, eftersom jag är livrädd för nålar?
jag vet faktiskt inte, det får väll gå bara.

Jag har haft en jättebra dag idag..
Jahn fick rosor, choklad, god middag efterätts bakelser.
Sen har vi bara myst, och nu ska vi lägga och och titta på tv och mysa lite mer!
:) imorgon blir det jobb. Skönt att ha något att göra.

nightnight, kommer en uppdatering om det där om att jag ska bli undersköterska faktiskt..

SÅDÄR GLAD ÄR JAG IDAG!
(och inte alls sådär blond längre, tacka fan för det...)

Kommentarer
Postat av: Erika

Tjoho! Härligt att du tog steget! :D :D

2011-02-15 @ 14:46:27
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0