Peppar

Snart blir det till att fli sig för jobb. :)
Imorgon halv nio ska jag vara på skolan. Spännande faktiskt.
Idag har jag väll inte världens jävla självförtroende, det sjunker, jag skulle behöva boosta det lite! Frågan är ju hur. Att klippa sig hade varit skönt, att färga håret med.. Men färga håret är uteslutet. Har ingen aning om vilka färger jag får använda som inte sliter på håret, eller, ja, som innehåller rätt grejjer och inte fel grejjer!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har typ en miljard känslor i mig just nu. Jag är glad, jag är ledsen, jag känner mig ful, jag känner mig mindre ful. Jag är pepp, jag är opepp. Allt på en och samma gång!
för jag vet ju att det mesta krashar efter ett tag. I längden funkar ingenting i min värld.

Jag har hemlängtan, jag har bortlängtan. Jag hoppas att alla bitar trillar på plats så småningom.

Kommentarer
Postat av: blondie

PUSS :)

2011-02-15 @ 16:25:49
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0