Söndag

Helgen har varit väldigt lugn, imorgon är det alla hjärtans dag, känns en gnutta weird faktiskt.
Får se vad som händer på alla hjärtans dag, förmodligen inget alls..
Imorgon blir det dessutom möte! (det är därför det inte händer något imorgon, hade gjort värsta planerna, men det skiter sig, eftersom jag kommer hem senare)
Efter mötet, ja, då kanske jag kommer med en uppdatering om vad jag kommer syssla med framöver.

Angående nopo/balsammetoden, så har mina lockar blivit mindre och mindre.. Jag har lyckats överbalsamera mitt hår. Nu blir det nog till att bara tvätta med vatten ett tag tills det går till sig! :)
fast, jag har ju faktiskt tvättat håret lite för ofta med balsam. Det är jätterent, men, ibland vill man bara tvätta håret lite oftare!
Det är jobbigt att ta sig till duschen, men när man masserar hela hårbottnen, och tvättar det med balsam, så KÄNNER man faktiskt att det blir rent, att fettet försvinner. Så himla skönt.

Nu blir det snart tvättstugan..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0