Tråkig tjej?

Vaknar sju varje morgon, pliiing! Bara att kliva upp, går inte att sova mycket längre än så liksom.
Gör en kopp thé eller en varma koppen (morgonrutinen liksom)
brukar göra mackor också, men inte idag, så brukar jag kolla på tv också, men det gör jag inte heller idag, eftersom Jahn bestämde sig för att somna på soffan igårkväll.

Igår blev det en massa plugg, precis som dagen innan.
Men jag hann få finbesök av Sandra! Vi pratade lite skola, tittade på kaninbäbisar, åkte och fikade en sväng och mådde gott.. Så som det ska vara helt enkelt.
Idag ska jag försöka plugga lite också. Strömsund verkar ju ändå vara helt dött, så det finns inte direkt så mycket annat att göra. (ta i trä, man vet aldrig). Det skulle ju kunna hända något spontant, och roligt.. och... och... helt sagolikt! Men den chansen är inte heller så stor. Spontan? Nae. Rutin, ja tyvärr..

Jag avundas dom som går gymnasiet, som har folk runtom sig varje dag.. Ibland avundas jag dom som bor hemma också, det hade varit sjukt najs faktiskt.. För det är inte så jävla kul alla gånger att rengöra toa och handfat och badkar! Man tänker inte nog på det när man flyttar hemifrån första gången.. "ååh vad kul att få rengöra toaletten själv nu när jag får flytta hemifrån!"

fast istället får man ju vara mer ifred.


Rosaluddluddvärld...


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Ja vet faktiskt inte om de är smycket från förhäxad.. har aldrig sett den serien.. men det är en keltisk triangel iaf :)

2011-02-20 @ 13:58:03
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0