Bloggar utöver

Utöver listan så kan jag ju faktiskt blogga lite annat också.
Jag har ju gjort annat förutom att äta idag också!
fast nja, det har jag inte, jag har umgåtts med Sandra, Benny och Niklas. Höjdpunkten på dagen faktiskt!
Fast annars har jag inte gjort något alls.

Brukar ni bli besvikna på dagar?
jag blir det, även fastän jag inte har planerat något alls att göra under dagen, så förväntar jag mig ständigt något. Men det händer inte något, och då blir jag besviken.
Just nu kan det ju bero på att jag har otroligt dåligt blodsocker, men jag är verkligen jättebesviken på den här dagen. Det är en konstig känsla..

För jag har blivit kall och död inombords..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0