Morning

Good morning sunshine, the earth says hello!
Just nu ligger jag och bloggar ifrån sängen. Det var några dagar sen jag skrev sist. Det har varit några tuffa dagar. Och det har varit ganska skönt att vara hemma. Även fastän jag inte riktigt vet hur man kopplar av och bara tar det lugnt.
Men jag stannade hemma igår, och gick inte ut alls. Ganska skönt faktiskt att ta det lugnt hemma en helg.
Åh, jag bjuder på några charmiga morgon bilder, för det var ganska länge sen jag la upp "nyare" bilder.






Taa-daaa! Helt ofixat hår, inget smink, helt oredigerat. Som det helst BÖR vara. Det är däremot inte de snyggaste bilderna, men vad gör det?
Så vad har jag gjort i helgen? I fredags gjorde jag inget alls i princip. Sa hejdå till Beccis som for till Ume. Sen Lördag så kom Anna och Simon hit. Vi satt och pratade bra länge, läste Slitz, och sen så gick vi ut och fikade. Anna unnade sig en tårtbit, även fastän hon verkligen inte tål mjölkprodukter alls.
Senare på kvällen så beslutade jag mig för att stanna hemma. Anna och Simon kom hit, och det blev en filmkväll. Två filmer på raken. Först Pans Labyrinth, och sedan The Swordfish.

Det var en kväll med mycket skratt, även fastän simon blängde en hel del! haha! Det blev godis, chips, vitlöksdip, och cola.
Något senare så gick jag och la mig, och satte telefonen på ljudlöst. Jag har sovit som en gudinna vill jag lova, jag kommer inte ihåg när jag kände mig såhär utvilad senast.

Och nu är det bara att vänta på att mina kära rumskamrater återvänder hem. De kommer hem idag, men jag har inte ett hum om vilken tid de är här. Och nu är det bara att peppa fram till 100 dagars på tisdag. Hörnet! Med tema Cowboys och indianer. Jag har inte ens bestämt mig om jag ska vara cowboy eller indian. Det är som, pilbåge eller pistol?

Det får räcka för nu, ska se om jag tar mig upp ur sängen någon gång idag så jag kan göra någon nytta. :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Memme

Men du är ju typ jättesöt i vilket fall som helst. ^_^

2010-02-28 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0