Tomt

Jag vet inte vad det är. Jag vaknade idag, och känner absolut ingenting.
Jag vet inte om jag är glad, ledsen, arg, besviken, eller vad det är?
Jag vet däremot att det är en stor klump som växer i min bröstkorg, och jag kan inte göra något åt det. Det värsta av allt är att jag inte kan, jag vet inte HUR man känner efter. Det hade ju faktiskt varit ganska bra att veta hur man kände..



Just nu står jag vid början utav minst 5 olika vägar, och jag vet inte vilken av dem jag ska välja. Så jag ska stå kvar här ett tag, och fundera.


Nog om det nu, lite mer om helgen. Som var väldigt intressant. Fredag låg jag med feber. Jag och Blondie låg hemma i soffan och tittade på hockey! :D fast vi fick ständigt besök, haha. Vilket var ganska roligt ändå.
Lördag, var jag tänkt att vara hemma, och bara chilla. Men hade blivit mycket friskare, så jag bestämde mig för att "gå ut".
Festen blev däremot här hemma, vi var ju bara tänkt att förfesta här, bara vi tre brudar, men så blev det ju inte riktigt.
Kvällen var RIKTIGT rolig faktiskt. Känns så skönt att bara släppa loss och inte bry sig om något alls.

Nu ska jag borsta tänderna och göra något vettigt tills jag ska gå på skolan. (: D.v.s dansa runt i lägenheten ett tag!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0