Almost easy

I'm not insane I'm not insane
I'm not insane I'm not - not insane
Mother
Come back to me it's almost easy
Said it all
Come back again it's almost easy



Nu har jag tagit studenten. Efter 12 år i skolan är jag äntligen klar. Fast jag vet inte om jag skulle vilja säga äntligen. Mitt liv snurrar fortfarande för snabbt, och jag har ingen aning om vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Jag hade hoppats på att det skulle lugna ner sig lite efter studenten.
Morgonen började helt åt helvete, klev upp och gick på toa, när jag kommer tillbaka har jag missat ett jobbsamtal, därav en arbetsdag. Crap...

Det gäller att bara kämpa nu. Jag överväger att fara ner till Dalarna över en helg och stanna hos mina fastrar. Har dock inte pratat med dem om det än, men jag ska!

Det är väldigt tomt i lägenheten också. Jag har bott med världens bästa människor, i världens bästa kollektiv.
Vi har så mycket minnen tillsammans, ni har hjälpt mig att utvecklas som människa, och hjälpt mig genom tuffa tider. Vi har gjort dumma saker tillsammans, vi har spytt ikapp på bakisdagar, vi har raggat lammkött! Vad har vi inte gjort tillsammans?

Tack för alla oändligt fina minnen jag har fått med er, och tack för all tid med er!

Det var inget farväl, det var ett längre vi ses....

Kommentarer
Postat av: Blondie

PUSS! <3

2010-06-15 @ 17:37:32
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0