trrrr

Inte så ofta jag bloggar numera. En gång i veckan, ibland varannan vecka. Det är snart dags för studenten.
Rättelse, det är precis en vecka kvar tills jag tar studenten. Och tårarna kryper fram i ögonvrån varje gång jag säger det högt, aldrig när jag tänker det.
Det blir inte sanning föräns jag säger det.

Så vad pågår i mitt liv? Förra torsdagen var det ölbrännboll, sjukt kul! Kom hem tidigt iallafall. lite kaotisk helg på det, men annars ganska bra. Och ikväll är det dags för självaste poängjakten! Det blir nyktert däremot.

Jag har dessutom besök utav min underbara barndomskamrat Erika, aka Ec/Eldfågel.
det känns underbart att hon är här. :) Så nu ska jag bara njuta av tillvaron, bara njuta utav den lilla skoltiden som är kvar. 12 år i skolbänken, och snart är det slut. Weird..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0