Sämst

Sämst i världen på att uppdatera! När jag har en ny egen dator kommer det bli ändring på det!
Inget snack om det liksom.
Just numera händer det inte så mycket. Har haft två veckors sommarlov nu tror jag, skönt!
Så den här veckan försöker jag fli iordning lägenheten så jag slipper tänka på det, för IMORGON börjar skolan igen, imorgon börjar jag plugga på 100% igen. Ska bli skönt faktiskt. Har saknat klassen lite.
Fast jag börjar få beslutsångest redan nu om vad jag ska söka för skolor till hösten. Jag börjar bli osäker på VAD jag vill bli nu, jobbigt läge.
Hinner säkert ändra mig tusen gånger till.

Nu ska jag snooza lite mer innan jag ska ut i tvättstugan igen!
Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0