Home

I'm coming home, I'm coming home, tell the world that I'm coming home...

Gårdagens disskution fick verkligen igång hjärnan. Igen... Not good! Hade som pressat bort allt, och det kom tillbaka som en rak höger.. Fuck, jag trodde jag hade bearbetat skiten, trodde jag hade blivit klar. Men man kanske aldrig blir det? Iallafall inte så länge det är tyst på andra sidan...

Just nu lyssnar jag på musik, vaknade före larmet idag (ovanligt?).  Ska väll klä på mig snart, äta frukost, packa ihop en matlåda och lite fika, och gå på skolan. För att inte glömma en egen kaffemugg, så man slipper betala för en pappmugg!
Idag var det praktiskt arbete, spännande. Så idag efter skolan blir det råplugg, och imorgon med för den delen.
Jag jobbar Tisdagar och Fredagar, och bara PRESSAR som satan för att jag ska göra bra ifrån mig.
Restrerande dagar pluggar jag, stenhårt. För jag ska fanimej klara det här, med bra betyg, och jag ska hinna ikapp dom andra.  Och jag har inte så lång tid på mig faktiskt... Även fastän jag har en hög växel i, så måste jag lägga i en ännu högre.


Jag älskar dig, precis som du älskar mig.


Ciaoooo!

Kommentarer
Postat av: blondie

WTF, måste man betala för en pappmuggshelvete?? :O shiiiit allså :(



hehe, du är duktig emelie som kämpar på :)

PUSS

2011-02-23 @ 14:17:59
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0