Middag

Åh ibland önskar jag verkligen att jag hade en egen dator, eller en kamera!
Så hade jag kunnat ta mer kort och lagt upp på bloggen. Känns som det är helt dött på bildfronten (iaf när det  kommer till NYA bilder).
Just nu sitter jag och äter middag. rostade mackor, och ett glas oboy.
jag gjorde ett tappert försök till att göra vårrullar och ris..
Riset blev bra, vårrullarna smakade skit.
Åt en tugga, sen blev det till att bara slöa ett tag innan man gjorde mackor.

Nu blir det kvällsfilm, sen sova! :) Imorgon blir det jobb, och sen på kvällen blir det antingen till att simma eller ut och gå! Det är dags att börja röra på "fläsket".. höhö!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0