Stress?

Jag borde egentligen stressa nu på morgonen, jag har en hel del som ska vara gjort.
Fylla i lönepapper, rita klart mitt hjärta (anatomiskt sett alltså), äta frukost, fli mig, komma ihåg p-ringen, och gå på jobbet i tid!
Vad gör jag? jo jag sitter och uppdaterar mig om vad som händer runtom i världen!
Dagens skratt var väll

Spottattack mot
Jimmie Åkesson


Men jag menar, vafan, vad förväntar han sig? Det värsta är ju att han hade "bodyguards" runt sig, och ändå nådde killen fram. Haha!
Här är länken till det hela. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8603822.ab

Nä, nu ska jag dansa runt i lägenheten och göra allt som jag SKA göra! Sen blir det jobb, och förhoppningsvis så blir det till att simma ikväll!

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0