Timme

Woah! vaknade för över en timme sen, d.v.s runt sju! Klarvaken är jag, bara trycker i mig vindruvor för att jag ska få i mig något innan jag går på skolan som jagskavarapåinomentimme! WOAAH!
Tänk om dom andra barnen i sandlådan är elaka med mig?
Tänk om jag får fetångest och ångrar mig? Tänk om dom har något funky test idag "vi ska testa att sticka nålar i dig idag, hurr hurr!"

Nej, dom kommer säkerligen vara jättetrevliga, allt kommer säkert gå jättebra, och om ett år är jag klar!
Men jag har fjärilar i magen, det har jag verkligen..
Nu ska jag ta på ett nytt plåster på fingret (eftersom jag lyckades såga av en bit av tummetoppen med en kniv igår)
och klä på mig, ta ett djupt andetag, och inse att det här kanske är första dagen på något nytt..

Något spännande, något nytt, något roligt!

LIKE A FIREWORK !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till emelie!:)

2011-02-16 @ 12:24:39
Postat av: sandra lind

lycka till emelie! det kommer gå bra, tror mig!:)

2011-02-16 @ 12:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0