Sömnproblem 2.0

Sömnproblem ja. Dom bara fortsätter.
Jobbade igår, sov inget inatt, jobbade idag. Helt slut i huvudet idag. Inget funkar som det ska.
Imorgon har jag ungefär tretusen ärenden som ska springas. Känns det som iaf, men det är ju viktiga saker för att vardagen ska funka som den ska!

Just nu har jag låst in mig i lägenheten, är arg och bitter. Har tagit ett bad, försökt slappna av, och nu lyssnar jag på Amanda Palmer och finulerar på framtiden! Sånt jag inte vågar egentligen, men jag ska göra det ändå.

Jag har egentligen inget speciellt att skriva om just nu heller. Jag drömmer och jobbar, och när jag inte jobbar så städar jag och försöker klura ut varje dag. Och någonstans däremellan så andas jag!

Jo, jag har en speciell sak att skriva! Jag anser personligen att föräldrar som låter sina barn kring tio år pierca sig hos vänner som inte ens vet vad en steril nål är ska skickas till.. Ja, afrika?
Nej men det är så sjukt, trendgrejj i Strömsund bland ungarna att pierca sig? Sminka sig? Bära trendiga kläder och passa in i mängden vid tio års ålder...
Vad hände med att barn fick vara barn? Lekte inte jag med dockor fortfarande vid den åldern? Förmodligen. Ännu mindre tänkte jag på hur "snygg" röv jag hade. Jag hade ju fullt upp med att försöka finulera ut hur man ritade utan att folk sa saker som "vad fint det är, vad är det för något?". Kanske, något åt det hållet iaf. Ni vet vad jag menar.
Det är sjukt hur det fungerar numera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0