Allt

All the people in the world, and you can still feel lonely.

Ja, jag sitter vid datorn med ZTV i bakgrunden. Men det är ju sant, det KRYLLAR av människor här på jorden, och ÄNDÅ så kan man känna sig ensamen.

Inatt har jag sovit oroligt.. Vaknat av och an med huvudvärk. När Jörgens larmdosa gick av klockan sex imorse (tror jag) så bröt migränen ut. Jörgen stressade iväg, och jag klev upp, tog två alvedon och la mig igen. Första gången på riktigt länge så vred och vände magen på sig för att jag hade så ont i huvudet. Efter ett tag så slocknade jag iallafall.

Kliver upp, jahapp, NÄSBLOD, precis det jag ville ha såhär nu när jag klev upp.
Enligt Jörgen har jag drömt sexuella drömmar, jag har alltså pratat i sömnen. De få gångerna jag pratar i sömnen så är det för att det är VÄLDIGT mycket som rör sig i mitt huvud. Det är mycket stress. För inatt kändes det verkligen som om någon gick igenom ett register med alla minnen och tankar på några få sekunder. en väldigt obehaglig känsla.

Jag kommer dock inte ihåg att jag drömt något, men drömmar kan man inte rå för, ännu mindre kan man rå för att man pratar i sömnen.

Snart är det dessutom julafton. Självaste julafton närmar sig med stormsteg. Jag väntar och hoppas på att mina föräldrar kommer hit idag eller imorgon! Att de hinner upp hit innan jul. Vilket innebär att jag kanske borde städa? Ja, förmodligen, men vi tar det en annan gång.
Vi får väll se om jag har något mer att uppdatera med sen, det kommer iallafall upp bilder på våran julgran, och det snea pepparkakshuset.

kram (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0