Bättre dag

Gårdagen vaknade jag upp på HELT fel sida, en riktig sursida. Hela dagen kändes meningslöst, och det kändes så HIMLA bra när den äntligen var över så jag kunde gå och lägga mig.
Iallafall så bäddade vi hela sängen rosa. Jörgen kommer ångra den dagen han köpte hello kitty örngott åt mig. Resultatet blir dock att vi måste köpa nya kuddar, för kuddfodralen är gigantiska. Det rymdes två kuddar i ett örngott.

Så nu kommer massor med bilder.



Jörgen var trött och söt. I ett rosa täcke.. <3


Jag flidde mig mig på julafton.



Jag fick DRÖMKLÄNNINGEN av mamma och pappa. Den är mer underbar irl än på bild.

Baksidan

Julebrus. Så himla gott. Stig-Erik och Eva bjöd på det till julbordet. mmm <3


Choklad i massor!
Jag SKREK av glädje när jag såg vad jag fått av Jörgen! Hello Kitty örngott! Jag fick bara rosa saker i julklapp av honom.


"Jag tänker våldtäcktsduscha imorgon!"

Söta rosa skor jag fick utav jörgen som man kan värma i micron.

Jag kände mig lite gladare när jag kröp ner i en helt rosa säng, i ett par rosa varma tofflor som är extremt lurviga och sköna.

Igår såg jag filmen.. 2.37 tror jag den heter. Som handlar om ett par helt "vanliga" tonåringar i australien. Alla har dock olika problem, precis som tonåringar har. Filmen var lite seg, och det tog ett tag innan man började hålla koll på allt, men när man förstod, så tog filmen en sån HIMLA vändning. Det gjorde ont i mig att titta på filmen. jag kippade verkligen efter andan. Och i slutet av filmen så grät jag. En film helt klart värd att se.

Nu ska jag nog fortsätta piggna till. Sen ta en dusch och fli mig. Ska iväg till svärmor och svärfar idag och äta middag. (:

Puss och kram!

(Och massa kramar till de som inte känner sig lyckliga idag, ni vet vilka ni är, och jag saknar er! )

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Snygg äru. ^_^ Och tofflorna ser mysiga ut. :3

2009-12-26 @ 20:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0