Måndag

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på Eskobar - Someone New.
Jag kommer ihåg när jag och Erika lyssnade på den när vi fortfarande bodde i arås. Då förstod jag inte innebörden utav låten. Det gick några år, och jag har inte hört den föräns i år igen. Låten är inte sorglig i sig. Eller jo, det är den, men det är att gå vidare utan varandra.

Få inte panik nu! Här har vi inte separerat än. Jag och Jörgen håller fortfarande ihop. Inget tjaffsande här inte.
På nyår åker vi hem till mig. Träffa familjen först och främst, kanske bara chilla och ha det trevligt. Storebröderna lär också vara med.




och som vanligt ser man inte mig. Man ignorerar mig. Varför skulle en människa som MIG ha känslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0