Ny blogg

Hej hallå! Då var det dags igen, en ny blogg.

Och jag ska börja bloggen med ett .. Ordentligt inlägg tror jag.

Jag kommer ihåg nian.
Så jävla väl dessutom. Det är som om allt händer igen. Julen kommer, jag får ångest, jag gråter, jag har ont i bröstkorgen. För jag är rädd. Och vem pratar man med om sånna saker? Det bästa jag kan göra, är att skriva av mig.
Kan ångesten och rädslan bero på att det närmar sig jul med stormsteg, eller är det min hjärna som spökar?
För kommer det bli precis som i nian? Skolan tar slut, och jag ska flytta igen. Jag vet att jag kommer förlora många vänner igen, och jag vill inte det. Det som hände i nian var rätt så hemskt, vänner försvinner, jag flyttade, relationer tog slut, och jag står oviss om framtiden.

Vad händer när jag tar studenten? Kommer allt hända igen? Jag skulle aldrig vilja lämna Jörgen, inte en chans. För jag älskar honom av hela mitt hjärta.
Kommer jag jobba? Studera? Bli mamma? Framtiden vet jag inget om. Jag vet inte ens vad jag vill just nu.
Alla känslor känns stumma. Jag vet inget, och jag känner inget.

Men jag vet en sak, jag kommer inte ångra något. Men jag är rädd för framtiden.

Kommentarer
Postat av: Daddy

Lilla gumman ;) Allt kommer att gå väl för dig, det vet vi alla..



Älskar dig.. Mor / Far

2009-12-23 @ 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0