Tisdag

God eftermiddag! Det är mörkt redan. Sitter hos Peter och Serena just nu.
Vaknade imorse av att Serena ringde och väckte mig. Hon hade kräkts och undrade om jag hade någon nyponsoppa. Sa att jag skulle komma över lite senare, kunde dock inte somna om, så jag klev upp, gick över till henne i myskläderna och lagade lite nyponsoppa åt henne.
Vi har kollat på två filmer, ätit lite. Efter en halv kopp nyponsoppa behövde serena spy igen. Men det blev bättre efter en stund! Och nu har jag fått i henne en hel del mat! Jag har helat henne! (Du ser Blondie, hade du varit här hade du också blivit frisk du också). ;)
Idag, på forsvägen så har det varit full trafik! Det måste vara här det händer. Varit bilar här hela dagen. Och det har passerat skotrar utanför fönstret. Bannimej.
Men det har varit en skön dag, det behövdes. Vi har suttit och pratat, eller varit tysta. Tittat på klänningar. Planerat lite. Det har varit härligt och behövligt helt enkelt. Var meningen att jag skulle städa idag. Men det får väll vänta tills imorgon helt enkelt.
Nu ska jag börja finulera på vad jag vill ha i födelsedags present! Svårt det dära!
Puss!
P.S Serena hälsar alla bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0