Vi fördriver morgonen med en lista!

Japp! Precis som rubriken säger, vi fördriver morgonen med en lista.

2009





1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men förhoppningsvis blir de föräldrar innan nyår!



4. Dog någon som stod dig nära? Nej



5. Vilka länder besökte du? Norge kanske? Jag vet faktiskt inte.



6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Bra betyg!



7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt datum alls



8. Vad var din största framgång 2009? Min egna personliga utveckling



9. Största misstaget? Inget jag vill skriva om här



10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Haha, japp, två influensor på en termin! Nästa termin blir kanske bättre



11. Bästa köpet? Alla köp är väll bra? ;P



12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder



13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, alla mina vänner. Jämt!



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I gotta feeling av Black Eyed Peas



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Inget jag vill nämna här



16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat mer. Det har jag gjort för LITE utav!



17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spendera tid på att bli arg eller bli upprörd.



18. Hur tillbringar du julen? Hemma i Gäddede



19. Blev du kär i år? Kär? jag har varit kär längre, men på olika nivåer!



20. Favoritprogram på TV? Scrubs! Family Guy!



21. Bästa boken du läste i år? Jenna Jameson (stavning?)



22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning.



24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kommer inte ihåg! Jag vet att vi festade däremot

 



25. Något du önskade dig men inte fick?
Ingen aning. Jag blir glad över det jag får.



26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Som sagt var, jag kommer inte ihåg. :P



27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jodå



28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mer alldaglig än tidigare.



29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner. Herregud, jag är så glad att jag träffat er! ni får mig att skratta tills tårarna rinner!



30. Vilken kändis var du mest sugen på? Host harkel


31. Vem saknade du? EC



32. De bästa nya människorna du träffade? Jag tänker inte peka ut dem. men de jag träffade var trevliga. (: Många av dem iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0