Dött

Nu har det varit sådär dött igen i bloggen.
I helgen har jag snurra runt lite överallt. B.la Jorm på Jorm runt. Riktigt kul faktiskt att åka upp och träffa alla, och känna sig lite hemma! Har varit iväg till Ö-vik/Husum från Måndag till onsdag kväll typ. Ganska skönt att komma ifrån Strömsund. Jag mår som bäst när jag slipper stället. Jag vaknar utan ångest, jag chillar, och mår bara gott.

Så vad händer framöver? Idag först och främst ska jag på arbetsförmedlingen. Snart har jag varit arbetslös i 90 dagar. Och helst ska man ju börja på en praktik plats då, d.v.s jobba mycket för lite. Jag behöver verkligen ett ordentligt jobb. Och jag är beredd att gå nästan hur långt som helst för att få ett jobb nu. Hur svårt ska det vara? Jag är lättlärd, och ka ta i princip vilket jobb som helst! Problemet är då, som alltid, det finns inga jobb.

Idag ska jag ringa och försöka igen, och imorgon också. Sista försöket. Får väll se hur det går.

Jag räknar ner dagarna också. Nu är det bara 11 dagar tills Blondie kommer upp, och sen några dagar senare så kommer Serena. Love love love!

Nu ska jag ta och klä på mig och göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0