Känslan

På senaste har jag börjat få känslan att det spelar ingen roll om jag krockar och dör idag.. Det spelar ingen roll om just den där bilen råkar köra på mig när jag går över vägen, och livet bara tar slut.
Just en sån känsla har jag i kroppen. En olustig känsla. Jag är inte redo för att dö egentligen. Jag har ju bara nyss börjat leva. Men känslan är kvar och ekar i bakhuvudet..


Livet blir aldrig som man har tänkt sig. Tack gud för att du satte Blondie på jorden åt mig! "Det är ingen mening att hoppas och tänka framåt, för man blir ändå bara besviken".
Och du har så jävla rätt där vännen. Man ska inte hoppas, man blir ändå bara besviken.

Men jag är lättad också, för att saker inte blev av.
Nu ska jag dansa runt i lägenheten ett tag, och bara vara...

Ciaooo

Kommentarer
Postat av: blondie

PUSS <3

2010-08-31 @ 22:53:19
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0