Det här åt jag idag

Ja det här var ju förjävla intressant, lovar och svär att skaparen utav den här listan bara är ute efter recept och mattips! hmmpf!

Nu har jag inte fotograferat så jäkla mycket. I vanliga fall brukar jag ju svulla järnet på helgerna, men inte den här helgen.
Dagen startades med två stekta limpmackor. Sen en stekt kalkonskiva och ett stekt ägg på varje, med lite ketchup och salt på. Till detta drack jag ett glas apelsinjuice.

Något senare åkte jag på Simon, och drack en Hallonsoda, och åt en hallonbakelse. Ni vet, kex i botten, grädde, hallon, gele ovanpå, och choklad runt.

Sen har jag inte hunnit mycket längre, jag har funderat på att .. diska och laga mat, men orkar inte det. Och jag orkar inte gå ut heller.. Ush...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0