Hallå!

Jag har inte försvunnit från världens yta, det råkar bara vara så att jag är utan dator för tillfället.
Jahn har åkt iväg söderöver för att jobba, och tog med sig sin dator, min dator är kaputt, och är ivägskickad för att bli fixat / få igen en helt ny. Hoppas på en ny.
Så just nu sitter jag hos mamma en sväng för att kolla internet banken, facebook, och lite bloggar.
Ska även kika upp bussar inför lördagen, då jag åker in till östersund.
Funderade på att åka in idag, men det blir lördagen istället.
Vad händer annars? Inget alls, jag har beslutsångest om tusen olika saker, och vet inte alls vad jag ska ta mig till!
Jag är fortfarande på praktik på saga.

Nu är det dessutom inte länge kvar förens jag och självaste BLONDIE fyller tjugo! Fy vad gamla vi håller på att bli, fatta, snart är vi inte ens tonåringar längre.
Kanske dags att börja fundera på vad vi vill hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0