Helt dött

Jag ger upp på att fortsätta på det schemalagda bloggandet.. Det funkar bara inte.
jag vet inte vad jag ska skriva, det händer inte så mycket alls. Det närmar sig jul, ångesten håller igång, jag är disträ, helt tom i huvudet...

Så nu kommer det bara saker jag kände för att lägga upp...

Jag önskar ....

Att jag bara kunde känna mig sjukt nöjd med mig själv igen.

Jag önskar.....

Att jag fortfarande fick massa närhet varje dag på skolan! En massa massa kärlek!


Jag önskar....

Att jag kunde vara mer mig själv för en stund!

Jag önskar....

Att jag hade kvar den här kroppen...


det är mycket jag önskar, men inte materiella ting.. Eller jo, jag antar att en tidsmaskin skulle räknas som något materiellt. Egentligen borde man inte ångra saker i livet, det är ju det som har format en till det man är idag. Men ibland, så önskar man att man vore en annan person än den man är i nuläget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0