Min dag

Det här kommer bli ett svårt inlägg, eftersom jag får fylla på det här inlägget allt eftersom idag.
det började med att jag, vaknade! Dun dun duuun!
Sen gick jag och la mig i sängen igen, bara för att kramas liksom. Slutade med att jag somnade om igen.
Som tur var så väckte Erika mig med ett sms som fick mig att flyga ur sängen i ren panik!
Inte nog med det så var jag hungrig, så nu har jag värmt upp magen med godis. Härnäst blir det lasagne till frukost!
Uppdaterar som sagt var mer under dagen, tjohoo!
(Klockan är för tillfället 12.08)

****
Klockan är nu 21.09
Så vad hände efter frukosten?
jag satte igång och städade, tillslut två timmar senare, så vaknade jahn och vi rev ut all skit ur förrådet och städade äntligen av balkongen. Skönt..
Sedan for vi och kastade skräp, handlade lite, irrade runt på dollarstore i tusen år. Har fått upp de första julgrejjerna här hemma också. Två kulor med ljus i till fönstret!
var även och köpte noblesse choklad åt farmor. Det blev en snabbvisit, så på söndag ska jag upp igen, och spendera lite "kvalitéts tid" med henne. Fick vill inte världens bästa besked, så dagen blev ju inte så toppen.
Gick iväg och pratade med pappa en sväng, fick min julklapp av syrran. (skitsnygg tavla, det låter som hon ska börja sälja och göra tavlor på s.k "begäran). Tummen upp på det!

Sedan åkte vi iväg till Joni, jag Jahn och sandra. Sen raggade vi runt på byn ett tag, köpte munkar, och åkte hem. Hade velat gjort något mer roligt utav det här inlägget. Men dagen blev lite förstörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0