Min första kärlek

Oj, det finns ju så många kärlekar.. Som första gången man var kär i en figur, eller blev kär i tonåren, eller sin första riktiga intensiva kärlek.

När jag var liten, så blev jag kär i allt som hade med disney att göra, alla tecknade filmer. Jag andades dom, jag drömde om dom, och jag ville vara med i filmerna. Det var väll nästan mer en besatthet än en kärlek så att säga. det fanns ingen speciell figur jag gillade mer heller, jag blev väll bara lite "kär" i tecknade disney filmer!

Min första tonårskärlek.. Han hette Kristofer. (Oh noes, hon ger t.o.m ut namn!). Han fick tag på min msn via en av mina klasskompisar, och satte igång att ragga STENHÅRT! jag tror aldrig jaghar sagt nej till någon så många gånger. Men han gav sig verkligen inte, och tillslut så träffades vi, och sen slutade vi inte att träffas.. Vi spenderade nästan dygnet runt med varandra. Antingen hemma hos mig, eller hos honom. Men oftast hemma hos mig. det var sådär oskyldigt och lite halv weird. Han var jätte lång, och jag var väll... kort? Men vi hade kul tillsammans, även fastän vi bråkade. Vi höll ihop i två år. När jag gick ut nian, och han flyttade iväg till sundsvall så höll det inte längre. Jag klarade helt enkelt inte av distans.

Min första intensiva kärlek. Den här är lite halvjobbig att skriva om, och det kan t.o.m kännas lite konstigt!
Alla mina vänner vet vem jag pratar om. Vi träffades på sommaren, innan jag började första ring. Vi festade tillsammans på dunder, och kunde sen dess inte släppa taget om varandra. Vi var intensiva båda två, på ett väldigt bra vis. Jag var hans luft, och han var min.

Men kärlek kan innebära så mycket. Kärlek kan vara på gott och ont! Och jag vet inte om jag har något mer att skriva om mina första kärlekar.. det får duga helt enkelt, jag är stolt över att jag ens klarade av att skriva det där lilla..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0