Mina föräldrar

Oj, jag tänkte ju faktiskt ta ett kort på mina föräldrar och lägga in, men detta glömdes i all hast bort!

För 19 (snart 20) år sedan föddes jag på BB i östersund. Min mamma krystade inte ut mig, utan födde mig via kejsarsnitt!
Jag var mammas och pappas första lilla flicka.

Mina föräldrar, är det bästa som finns, och det bästa jag vet. Även fastän dom kan vara tjatiga, och lite småsura och stressade ibland, så har dom grymt bra förståelse och lika sjuk humor som jag!
Min mamma, heter Ulrica, och är inte en riktig norrlänning.. Hon är faktiskt ifrån stockholm. Konstigt nog så flyttade hon och hennes familj upp hit till Jämtland.
Min pappa å andra sidan, är en sann strömsundsbo! Inget snack om saken, han är uppväxt här, och kommer nog stanna här resten utav sitt liv.

Min mamma och pappa är helt makalösa människor, dom är inte helt lik varandra, men ändå har dom hållt ihop ganska länge. Mamma kan irra runt i affären i säkert en halvtimme, medans pappa tar det han ska ha, och är ute från affären inom loppet utav fem minuter!
Och min mamma drar aldrig snuskiga skämt, medans min pappa är en hejjare på det, det finns verkligen ingen hejd!
Mamma kanske ibland tycker det är lättare att köpa saker klara, medans pappa tycker att det är värt att kanske bygga det helt själv, och då kan det ta tid! Men även fastän de är olika varandra, så tar de sig tid till varandra, och tar hand om varandra. Dom älskar verkligen varandra, och det märks. Dom har väll bråkat någon gång, men inte såpass att de vill lämna varandra. tror jag iaf..

saken är att.. jag säger precis som många andra barn gör, att mina föräldrar är bäst.
För även fastän jag har skrikit och skällt på dom, och sagt elaka saker jag ångrat, så har de stått med öppna armar och förlåtit mig. Och därför älskar jag mina föräldrar. Dom är bäst helt enkelt, dom accepterar allt och alla (nästan), och kan blir inte arg på oss barn, eller våra polare, även fastän dom kräks i deras skålar!! Eller för att dom håller dom vakna, grinar och kräks och har sig. Jag och mina föräldrar, kan ha riktigt kul tillsammans faktiskt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0