Om mig

Okej, jag gillar inte att tvinga fram inlägg såhär kom jag på, därför har det tagit sån tid, men nu är jag skittrött, och ska göra ett gott försök!

Hej! Jag heter Emelie Ulrika Bergman.


Det här är jag, när jag mår som allra bäst! (Tjejen bakom mig heter Anna och gick i min klass)
Jag är uppväxt i en by som heter Arås, och det ligger i Jämtland, något utanför Hammerdal.
Jag har gått grundskola i hammerdal, och gymnasium i Strömsund. Jag gick Estet musik, och jag kommer aldrig någonsin att ångra det beslutet.
Jag bor i en lägenhet, som är ganska mysig. Ibland känns den för stor, och ibland för liten. Detta beror ju dock på humöret.
Jag är en människa som man antingen älskar, eller ogillar. Jag har sjuk humor, alltså, sjuk som i konstig, inte som sjukt bra. Jag är en nörd egentligen, fastän att jag har börjat gömma det på senaste. Jag är ett energiknippe ibland, är väldigt envis, paranoid, och jag kan ha ett jäkla humör ibland.

Just nu har jag praktik på Café Saga. Jag trivs verkligen. Jag söker jobb under tiden, men vill nog kanske t.o.m flytta ifrån Strömsund. Inte långt, bara ett par mil. (eller tio).
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva mig på andra vis, det finns både negativa och positiva saker med mig, precis som med alla människor.

jag har väldigt lätt att få ångest över konstiga saker. Som varje år jag fyller år, så får jag för mig att något dramatiskt kommer ske, och livet kommer ta slut. Ibland har det känts som att det har varit så, och ibland inte. I Januari fyller jag 20. Det kommer jag nog ha ångest över. Jag kommer verkligen att vara vuxen, min tid som tonåring kommer vara helt slut. Jag vet inte hur jag ska beskriva mig själv vidare. Jag vet att ibland trivs jag med mig själv, ibland inte.

Vill man veta vem jag är, så kan man antingen lära känna mig, eller så skulle man kunna fråga mina närmsta vänner.. För dom vet...

Kommentarer
Postat av: bloondie

jag är kär i dig :)



hhihihih

2010-12-01 @ 21:48:15
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0