Att inget spelar någon roll

Jag vaknade imorse och kände mig totalt värdelös.
Igår var jag och hämtade alla mina saker. Först gjorde det inte ont alls. Men när jag kom hem och började packa upp. Herregud alltså. Jag var tvungen att ta pauser för att det var tungt.
Men jag citerar Blondie "Det är okej att gråta"

Jag har kommit in i en fas i livet att inget spelar någon roll alls längre.
Det blev ingen skola idag heller. Jag orkar verkligen inget. Inget alls. Jag vaknar, känner att jag inte vill vakna igen på några dygn, så jag somnar om.

Men när jag väl klev upp så blev det ett glas oboy och en macka. Sen så tryckte Blondie om till barnkanalen. Tror jag kommer fortsätta titta på det idag faktiskt. Möjligtvis plugga lite också.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0