Längtan och ångest

På senaste tiden har bloggen varit väldigt tyst, det har sina anledningar.
Jag har stängt av mycket av mina känslor, antingen skrattar jag eller så kan jag känna mig riktigt arg.
Men nu sitter jag här, framför bloggen en söndag morgon. En söndag morgon som känns ganska bra faktiskt.
För solen skiner och himlen är sådär härligt blå.
När jag tittar på himlen så glömmer jag bort för bara en liten stund att det är vinter. Det är nästan så jag glömmer bort att jag befinner mig i Strömsund.
Jag drömmer mig bort till Arås, när jag klev upp på sommarlovet och gick ut på morgonen på bron. Och det var varmt, och överallt kunde man höra fåglarnas morgonkvitter.

Vi får väll se vad dagen har att erbjuda idag. Kanske blir att gå ut och gå en längre promenad och lyssna på musik?
Först och främst ska jag vänta på att Beccis ska vakna, sen ska jag ta ett långt avslappnande bad.

Det känns fortfarande lite jobbigt att skriva i bloggen, men jag hoppas att jag kommer upp på fötter snart igen.


ÅH! Idag/inatt kommer självaste Blondie HEEEM! <3 Och Serena kommer också hem ikväll! :D



Sötungarna mina!



En till bild på sötungar!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0